“i dan you”

Songkok : I dah mula rindu kat you lah..
Tudung : Yeah, of coz..
Songkok : You kat mane? Rumah ker?
Tudung : Yup, tapi kejap lagi ada hal.
Songkok :  Owh..
Tudung : Nape?
Songkok : Sedap lah air blackcurrant nie..
Tudung : Ok fine, tukar topik.

Tudung is idle~

Apa lagi mahu? Oh, kehidupan ya? Lupakanlah masa silam dan kita cerita tentang sekarang, tentang kini. Apa maksud semuanya, mengenai pertalian itu dan pertanyaan itu? Jawab aku, jawablah pertanyaan aku. Nampaknya terpaksa aku menjawab sendiri, tentang pertanyaan itu. Baiklah, aku sabar sebab aku mula tertarik padanya setelah lama hati ini berkecamuk dulu dan kamu bukalah pintu hati dulu serta lepaskan rasa silam itu dulu.

I dan you,nanti.

Leave a Reply

