“i dun care lah”

Aduh, kalau nak pandai kene berlajar betul – betul ker? Ahhh.. i dun care lah, still ok jer result exam.. Kalau nak makan steamboat tepi jalan kene fikir ker steamboat tu masak atau x? Ahhh.. i dun care lah, janji kuah sedap ma (kalau sakit perut jangan nak salahkan orang lain, salahkan orang yang makan steamboat tu gak sebab dorang yang ajak aku).. Kalau budak gemuk dengan ular anaconda nak makan aku? Ahhh i dun care lah, sebab semua ciptaan Tuhan senang jer aku nak tempeleng kepala dorang (aku sebenarnya ada ilmu dalaman,sebab tu aku tak cakap dengan orang lain).. Kalau mandi sungai dengan mandi pool tak seronok? Ahh i dun care lah, sebab hari – hari aku mandi dekat rumah (kalau rasa nak berendam aku berendam dalam baldi besarlah, lepas tu air aku berendam tadi aku tak buanglah nasiblah siapa – siapa yang guna untuk mandi)..

Kalau tanya aku semua jer aku beduk i dun care lah, sebab aku memang i dun care lah, senang jer nak berurusan dengan aku sebab aku i dun care lah, kalau orang tanya kenapa aku selalu i dun care lah, sebab aku taw nak sebut ni jer i dun care lah..

Leave a Reply

