“bila lagu itu versi aku”

“Mengapa kau harus datang disini, malam ini tak bisa aku hindari, mengapa bila aku menafikanmu, bukan saatnya dan waktunya”

Mengapa….

Kau tinggalkan aku? Apa salah aku kepadamu? Aku tahu kau harus datang sini dan mengapa kau menafikan kehadiran aku dalam secebis hidupmu? Aku terlalu yakin semua bakal berakhir namun akhirnya aku terluka sendiri dan menangis disini.

Malam ini….

Jangan datang lagi dan selamanya dalam hidupku setelah hatiku kau robek dengan rakus. Tiada lagi erti dan seri nyawaku setelah kau hancurkan, tiada beza dalam nyata dan maya, kau telah aku singkirkan biarpun takdir menemukan aku denganmu. Aku tahu dan kau tahu sesuatu, namun malam ini dan selamanya jangan datang biarpun dalam hembusan angin, aku benci!

Mengapa….

Terlalu gamaknya hatimu biarkan aku diperlakukan begini sedangkan kau tahu rasaku kepada jiwaku dan detak jantungku adalah sesuatu. Sudah cukup, cukup sudah aku adalah aku dan tak mungkin ada kamu lagi kerana waktu kita terlalu berbeza dalam jam dan minit serta saatnya.

Bukan….

Aku tak relakan kau menghubungi jiwaku namun aku telah menerima hakikat bahawa jiwaku ada apabila aku memandang dihadapan, maafkan tempatmu tiada satu beralamat didalam serata jasadku.


2 Responses to ““bila lagu itu versi aku””

  1. lain mcm je bile bc blog u, really skema word. but terus kan je ah tulis cmni. sebb klo u gune short form pepol wouldnt know ur felin.

    nyway, i ingt pmpn je yg cmni…upenye lelaki pun cmni gak bile clash. hmmm life3… pi mai pi mai tang tu gak.

  2. burgerdua Says:

    hurm,if u nk ckp skema it’s ok….tp dalam writing,basic asas adalah pemahaman dan huraian serta isi.

    nway mane ade clash lah,neyh made up story sudah….~

Leave a Reply

