aziz hazmi

Nama sebenarnya memainkan peranan, so aku yakinkan diri sendiri bahawa nama aku boleh dipelbagaikan. Contohnya seperti zaman – zaman Tan Sri Dr. P.Ramlee, nama pelakon ketika itu banyak yang terbalik. Oleh sedemikian, aku yakin nama mereka, watak mereka terkandung dalam nama mereka sendiri. Aku mengambik iktibar daripada nama mereka, untuk memendekkan nama aku yang sangat panjang kepada nama pendek. “AZIZ HAZMI” name yang boleh diringkas daripada TENGKU HAZMI TAQIUDDIN BIN TENGKU AB AZIZ. Seperti mereka yang terdahulu menggunakan nama bapa mereka didepan di ikuti nama mereka,btw mereka kreatif!

3 Responses to “aziz hazmi”

  1. lisa ayaa Says:

    creative..name bez..tapi bez gi name lisa ayaa~
    lalalalaaaaaa~

  2. suadrihf eimeizahf razzua((terbalikkan..hehe) Says:

    hahahaha…ptut ar ko ko letak nama ko aziz hazmi…
    tp aku rasa mmber2 unikop lagi ske pggil ko kudin ar..
    wakaka..
    jgn marah..

  3. namaku lagi unik..hamimah..cuba terbalikkan…still my name

Leave a Reply

